Hebt u nog vragen over uw defect toestel, onze werking, over wat dan ook? Lees dan eerst even deze FAQ, indien u hier het antwoord niet kan vinden kunt u nog altijd contact opnemen met ons.
Ik kan niet ter plaatse komen, is het mogelijk om mijn toestel op te sturen?
Dat is mogelijk. Wij raden aan om uw toestel verzekerd en goed verpakt op te sturen naar ons adres. Gelieve uw contactgegevens en de probleemomschrijving te vermelden. U wordt vervolgens op de hoogte gebracht van de status van de herstelling. Bij een retour verzending wordt €10 aangerekend.
Hoe gaat een herstelling in z'n werk?
Als u vooraf een afspraak maakt, kan uw toestel in een vaste termijn hersteld worden. U kunt hiervoor langskomen tijdens de openingsuren of contact opnemen via het contactformulier. Op het afgesproken tijdstip brengt u uw toestel binnen op onze locatie. Er wordt een herstelbon opgemaakt met de probleemomschrijving, uw gegevens en de afgesproken hersteltermijn. Bij elke herstelling ontvangt u een garantiebewijs.
Gebruiken jullie originele Apple onderdelen?
Dagelijks komen we toestellen tegen die elders hersteld zijn geweest met gebruik van namaakonderdelen. Veel firma's beweren originele of hoge kwaliteitsonderdelen te gebruiken, al is dit in werkelijkheid niet altijd het geval. Dit is een groot probleem in deze branche, er wordt misbruik gemaakt van de onwetendheid van de klant en er wordt geen correcte prijs-kwaliteit verhouding gehanteerd. Bovendien is een origineel onderdeel nog geen garantie op een goede herstelling, ervaring en vakkennis is ook vereist. Bij ons is kwaliteit de hoogste prioriteit, wij kunnen garanderen dat uitsluitend originele Apple onderdelen gebruikt worden bij elke herstelling en kunnen zo 1 jaar garantie bieden op elke herstelling.
Kan ik ook zonder afspraak mijn toestel brengen?
Dat is mogelijk tijdens de openingsuren van de winkel (elke dag van 10u00 tot 12u00 en van 13u tot 18u30, uitgezonderd woensdag en zondag) de hersteltermijn kan echter wel uitlopen.
Zijn mijn gegevens veilig tijdens de herstelling?
We nemen uw privacy heel serieus. We werken volgens strikte richtlijnen en garanderen dat uw gegevens veilig en vertrouwelijk behandeld worden.
Hoe kom ik het model van mijn toestel te weten?
Aan de hand van deze pagina's kunt u uw toestel identificeren:
Herstellen jullie ook toestellen van andere merken?
Neen, wij zijn gespecialiseerd in de herstelling van iPhone, iPad, iPod, Apple Watch en Mac. Voor andere merken neemt uw best eens een kijkje op de website van de fabrikant.
Verkopen jullie onderdelen, zodat wij de herstelling zelf kunnen uitvoeren?
Neen, wij verkopen geen onderdelen apart, enkel inclusief montage.